Memaparkan catatan dengan label Occassion. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Occassion. Papar semua catatan

Rabu, 24 September 2008

Menanti Syawal

Seminggu sahaja lagi umat islam bakal menyambut kedatangan syawal...sekaligus merayakan Eidulfitri....terima kasih kepada semua pegunjung blog permata nusantara samada yg setia membaca setiap post yang diterbitkan mahupun sebaliknye...sokongan daripada anda semua begitu saya hargai...Apa pun...di kesempatan ini...saya ingin mengucapkan...

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin kepada sesiapa sahaja yang sedang membaca post ini....semoga kedatangan syawal kali ini...bakal menggembirakan hati anda semua....moga bahagia menyambut aidilfitri di samping keluarga tersayang....

p/s: berhati2 di jalan raya ya...ketahuilah org yg tersayang sedang menanti kepulangan anda...('_')

Khamis, 11 September 2008

Lagu Raye D' Eidulfitri...

Assalamualaikum...masih belum terlambat if nk ucapkan SeLAmaT BeRPuaSA kepada semua umat islam di seluruh dunia...mcmne eh puasa korang tahun nie?? ok? penat? suke? bahagia?...ape2 pun...moga melalui ramadhan dgn sempurna...

well...last sunday i went to Jusco TMN universiti....dah mula berkumandang lagu2 raye...eheh...if ikutkan...baru je seminggu berpuasa...tp setiap antara korang mesti ada lagu raye yang korang suke dgrkan...setiap kali hari raye...if korang dgr lagu tu...ada yg rase sayu....syahdu....gembira....sedih...mcm2 lagi lah....eheh...why dont u share with me and friends tentang lagu raye yg korang suke...for me... i love the song 'sepasang kurungan biru'...sape nyayi ek...xingat plak...lagi satu lagu nie....xingat tajuk...tp lebey kurang cmnie la lirik die....

indahnya sungguh di hari raya....
ramai orang bersuka ria....
sanak saudara...saling berkunjung...
lalala.....


so...korang suke lagu epe eh....??

Selasa, 12 Ogos 2008

ID faMiLY DaY....

hype..Dah lama x update "permata nusantara"...so...lets look at this post....i just wanna share with all of u out there..exspecially for IDC members at UTM...IDC comittee was organized an event as what we called as "ID FAMILY DAY"....it was held on last saturday around E06 studio..for those who coming...thank you so much sebab support your own club...if bukan kite nk support...then sape lagi kan????....eheh...tepuk dada...tanya akal....kpd first year...u all memg sporting...kpd final year...i love u all so much..lets all the events keep memorable stories between us...ahaks....so...this are the pictures taken during dat day...yg paling besh skali ialah belon air dan futsal...eheh...first futsal game in my life..so besh2...i like it...well...walaupun xsampai separuh yang dtg...but the games of the event were really fantastic...i never played futsal before...this was the first futsal game in my life.......they asked me to be defender....ahaks...quite mncabar gak la...tp 2 hari aku sakit badan...sebab aku jarang bersukan..eheh...buat malu je...tp xpe la...yg penting kite enjoy sekali sekala dgn perkara yg berfaedahfor the next coming events....masih lg dlam perangcangan IDC comittee...nantikan 'ID berbuka puasa' and "ID Raya'...coming soon......korang jgn lupe bawak balik kueh raye ye.....bleh kite mkn bersama2.....baju raye pun jgn lupe bawak balik UTM...

Ahad, 15 Jun 2008

Aqeqah & Sis Engagement

Assalamualaikum to all...

in fact...this ceremony was held two weeks ago..but i did not have much time to up date my blog on the last 2 weeks..(bz nk siapkn my job for the client :FAMA, souvenir programme book...huh..already finished it!!)Two weeks ago..my only brother did "aqeqah"..(i dont know how to tell in the correct way)for his new born son..Wan Faysal Arman Bin Wan Faizal Anuar...the ceremony bagan with marhaban at 10 o'clock in the morning..and continued with acara 'cukur jambul'(cut a lil bit of arman's hair by the guests and also my family....)well..arman is really sweet..and i miss him so much..(dia balik kampung mama die....)just after that..at 11.30 am..the ceremony continued with the engagement event of my sister with her fiance...that day went good without any problem..Alhamdulillah...and guys...on this coming august...there will be another ceremony....heheh...bye!!