Ahad, 4 Julai 2010

Selamat Hari Lahir ke 24

24...Betapa saya takut melihat angka usia yang kian bertambah nilai pada kedua-dua angka digitnya..adakah angka itu terhenti mahu pun masih berpeluang meningkat pada tahun hadapan...Ya Allah, setiap nafas yang kau berikan percuma itu masih lagi aku lalai dalam menjalankan tanggungjawabku sebagai hambaMu...maka Kau berikanlah petunjuk Hidayah Mu...agar aku sentiasa kembali bermuhasabah....terima kasih atas doa & ucapan teman2 & keluarga...saya ♥ kamu. Selamat Hari Lahir juga buat pasangan kembar ku,Azirah...moga tahun ini bermakna buat kamu yang bakal bergelar Suri Hati...Buat Kekasih hati..terima kasih atas dorongan mu selama ini...buat Keluarga...terima kasih atas kasih dan sayang mu.....Aku sayang kalian...




2 ulasan:

suara berkata...

Salam Ramadhan dik...
Semoga keberkatan melimpah dalam kehidupan...

Dewi Aja berkata...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Catat Ulasan