Khamis, 17 Disember 2009

Kini Kembali Pulang

Assalamualaikum...salam kerinduan yang teramat untuk terus menulis...betapa aku rindu untuk bercerita dalam diari maya ini...ya,diari maya ini suatu masa dahulu menjadi peneman setia hidupku...kala sedih,gembira mahupun kecewa...di sinilah curahan rasa...begitu lama aku menepikan dan membiarkan ia sepi...


Hari ini, seperti kalian lihat..(andai diari maya ini masih punya pembaca setia..) teratak maya PermataNusantara ini telah pun mengalami perubahan wajah...hakikatnya aku sengaja ingin mengundang semangat baru untuk menghidupkan kembali laman ini....apa yang tercatat disini hanyalah buah fikiran penulis dalam melayari rentetan destinasi hidup...barangkali tiada lansung kepentingan laman maya ini untuk sesiapa...sekadar persinggahan yang tidak sengaja mungkin...

Sebolehnya aku ingin sekali berkongsi banyak pengalaman di sini...jika dahulu, pengalaman banyak menjurus tentang hidup seoarang pelajar jurusan Rekabentuk Industri...tapi kini...mungkin banyak berkisar tentang seorang pengajar....namun, sesekali ingin aku singkap kembali kenangan-kenangan lama yang tak pernah mungkin bisa luput dari kotak ingatan....Mudah-mudahan menjadi wadah perkongsian yang berguna buat semua...Insyaallah...


p/s: Terima kasih buat SangMentari kerana mengubah wajah baru Teratak Maya ini....PermataNusantara kini kembali pulang untuk menulis...

4 ulasan:

SangMentari berkata...

Alhamdulillah, selamat kembali PermataNusantara. Saya sentiasa mendoakan. Teruskan menulis.

feezatee berkata...

waaa...cantiknya teratak maya permata nusantara..saya suke :D

Permata Nusantara berkata...

Sangmentari,

Selamat kembali menulis buat kamu juga ya...ada entri terbaru saya lihat di blog milik SangMentari..(^_^)

Kak Fizah,

Terima kasih kak fizah...hehe

nazri berkata...

nice design..hee..=)

Catat Ulasan