Isnin, 1 Mac 2010

Kau Inspirasi


"Awak tahu kan....yang saya lebih suka merendah diri dalam banyak perkara.."
"Ya .. sebab itu saya suka awak...saya perasan sejak pertama kali saya kenal awak...kita tak boleh riak, tak boleh sombong..tapi kita tak boleh sembunyikan kebolehan kita...saya tahu siapa awak...saya percaya pada kemampuan awak..

Mungkin ketika itu saya yang merasa masanya belum tiba...terima kasih atas motivasi kamu...ia benar-benar mengubah dan membuka fikiran saya....usah sekadar memerhati...masa untuk meluahkan segalanya...Insyaallah...(^_^)....terima kasih kerana benar-benar memahami....Kau Inspirasi...

3 ulasan:

Nooreena berkata...

Saya suka tulisan anda Qa! Benar, kamu bakal memberi inspirasi pada insan-insan yang lain juga. :)

Permata Nusantara berkata...

Thanks Erina...Insyaallah...saya juga mahu menjadi inspirasi untuk mereka-mereka di luar sana....ameeen...(^_^) doakan saya!

jhon martu berkata...

Is your Binance phone verification not working properly? Do you need Binance support to deal with such errors? If yes, dial Binance support phone number and take fruitful assistance from the talented and nimble personalities whose job is to erase the errors that create blocks in the path Binance Support Number of users while using Binance. The professionals know all the hacks and techniques to overcome the errors. The professionals are always there to address your errors and have all the remedies on the fingertips.

Catat Ulasan