Sabtu, 19 Disember 2009

'Saya Sayang Awak'

"Kek Cawan! Pernah dengar? Mungkin tidak...Cupcake? oh....sudah selalu...cuba klik di sini...

"Sudah klik? mengapa belum?...cuba sekali lagi...

"Kembali membaca tulisan ini...harapnya sudah klik ya pautan di atas....(^_^) jika tidak...tiada paksaan....

Beberapa purnama lalu...seringkali aku memikirkan tentang faktor 'X'....mengapa faktor 'X'? ...kerana simbol nya sendiri menggambarkan sesuatu yang tidak diketahui...pangkah! Ya..hakikatnya aku sendiri tidak mengetahui apakah faktor 'X' yang masih belum aku keluarkan daripada dalam diri...masih belum ada sesuatu minat yang kritikal untuk dilakukan saat kelapangan melanda...selain menulis lah!

Sehinggalah pada suatu hari...wah, PermataNusantara sudah mula bercerita...ayuh, dengar ya!..jemari rakus sekali menggerakkan tetikus sambil melayari lautan maya semata-mata cuba mencari idea untuk mendapatkan faktor 'X'...Pak Cik Google menemukan aku dengan pelbagai imej-imej Kek Cawan di seluruh pelosok dunia...bukan setakat di Kepulauan Nusantara saja ya! dan ketika itulah Allah membuka hati ini untuk mula mendekati dan mengenali apa itu kek cawan...

Alhamdulillah...niat sekadar untuk belajar...entah bagaimana seringkali ditanya untuk menerima tempahan....pada mulanya agak keberatan...namun, setelah beberapa kali mencuba...sedikit demi sedikit usaha itu membuahkan hasil....sekadar mengisi kelapangan waktu yang ada untuk aktiviti yang menyeronokkan....namun, siapa tahu andai suatu hari nanti Tuhan memberikan sesuatu yang tak pernah kita impikan....pasti manis! Insyaallah...Allah itu tersangat pemurah...


Hakikatnya aku gembira saat kek cawan ini telah membuatkan ramai insan bahagia dan tersenyum gembira....bukan lah sekadar kek cawan...malah nilai sentimental yang terdapat di sebalik kek cawan itu sendiri......Bayangkan jika orang yang anda sayangi membuat kejutan dengan memberikan anda 1 set kek cawan dan tertulis di di situ...'Saya Sayang Awak' .....terharu bukan? Tiada lain yang membahagiakan selain melihat orang lain gembira....(^_^)

3 ulasan:

aar ss berkata...

tok...tok...tok... pintu diketok eh yang punya nengok... aar ss sebagai blogger ngucapin lam kenal aja buat blogger yang laen dan pastinya juga untuk mencari kawan. yuukk berteman dan carilah sebanyak banyaknya. oh ya yanga udah ada di sampingmu tolong dijaga.

hey kawan blogger bertukar pikiran lewat blog yuk agar kita makin banayak pengetahuan. dan pandanglah pesan ini dan tersenyumlah membaca pesan yang sederhana. link balik ke blogku yah dan beri sedikit ucapan sebagai salam perkenalan.nieh yang FUN aja

jam sembilan
jam sebelas
hey kawan
mohon dibalas

jhon parkar berkata...

Are you dealing with Gemini connectivity issues in the Gemini account? Connectivity issues are from the backend, thus, you don’t have prediction about them about their arrival. They occur all of sudden and damage the work of users. If you want to deal with them, you can directly contact the team of skilled experts who is there Gemini Support Number to support you. You have to call on Gemini support number and avail accessible and tested solutions from the skilled professionals who’re there to help you in every possible way.

Unknown berkata...

Is EOS listed in Libra Coin? Do you have full information about Libra Coin? If no, there is no need to worry at all as you can take full-fledged assistance from the experts who are available round the clock for guidance and support. You can easily talk to the experts by dialing 24/7 active Libra Coin customer care number and get all your doubts Libra Support Number fixed in fraction of seconds with felicitous guidance. The experts feel delighted to assist you. The experts feel delighted to help you at any point of time.

Catat Ulasan