Selasa, 5 Mei 2009

Tolong Saya.....

P'Nusantara: eh..eh....aduhh...(bukkk.....!!!)

Brader 1: eh..ok tak ni? boleh tak?

P'Nusantara: tak boleh...tolong saya..berat...tak larat angkat...

Brader 1: ok..ok....haa...dah...

Brader 2: hehe...PSM eh? (sambil menunjuk ke arah senaskah laporan PSM)

P'Nusantara: yang ni memang PSM, tapi jatuh ni bukan sebab PSM..(menahan rasa malu teramat)

Brader 1 & 2: ooo....(tersengih)

P'Nusantara: oh...ok....(skreettt...skreettt...)....susah plak nk hidupkan....

Brader 2: Camne bule jatuh ni?

P'Nusantara: heel kasut saya tersangkut kat kain baju kurung ni.....tercabut kasut nih! (sambil melihat tali sandal yang dah terputus) ok lah...terima kasih ya....(sambil memberikan senyuman..macam ni...(^_^)...)

Brader 1 & 2: Okay....


P/S: maaf ya yamaha ego, sekali lagi tubuh mu tercalar....(T_T)

7 ulasan:

nazri.sensei berkata...

knapa aku naek kancil aku tak pnah jatuh yep..haha..

Permata Nusantara berkata...

nazri.sensei,

adehh..memang arr..kancil tayar nye empat....(*_@)

nooreena berkata...

nazri.sensei,
Bukankah kancil itu dua aja kakinya? Mana bisa kamu tidak jatuh! :P

Permata Nusantara,
Saya bakal berada di tanah bumi kelahiranku khamis ini! Yippiee~

nooreena berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
SangMentari berkata...

Takziah untuk kamu. Jangan serik berbaju kurung sudahlah ya..

SangPelangi berkata...

Haha. Itulah, lain kali tak perlu guna yang bertumit tinggi. Cukup sekadar sepatu getah biasa lagi selamat.

Kau guna Ego? Wah, boleh tahan. Jangan kau merempit sudahlah ya. ;>

Permata Nusantara berkata...

noreena,
wah...sudah pulang ke rumah ya...hehe..bisa ketemu nanti ya...(^_^)

SangMentari,
tak serik berbaju kurung....kurung moden, kebarung, kurung kedah, semua saya tak kan serik....hehe (^_^)

SangPelangi,
haha...tobat tak pakai heigh heel dah time bawa scoot...eh, aku tak pernah merempit...hehe (^_!)

Catat Ulasan