Isnin, 7 Julai 2008

Hari Mendatang Yang Kurasakan....

Tatkala rakan-rakan seperjuangan ku telah kembali ke landasan perjalanan ke mercu kejayaan...aku masih bergelar trainee latihan industri..hari-hari mendatang makin membuatkan aku tertekan...sejak seminggu yang lalu..inilah kali pertama aku melayari internet di hotseat studio..if x..broad band kt rumah je la jawapannye....baru sahaja selesai FINAL ARTWORK (FA) untuk task 11 : Packaging Design.....FA is a final stage in design progress before printing...dan FA juga telah membuatkan urat-urat kepala ni pening..(nak gigit kacang pun sakit..isk3)......owh..task 12 kini sedang menanti sentuhan grafik dariku...Job Memo dah pun diterima...ye...saya nak buat la ni encik jr grafik designer...owh..Task 11 pun x submit lg kat Studio Head...ye..saya burn cd skrg...

0 ulasan:

Catat Ulasan