Khamis, 19 Mac 2009

Siapa Saya?


Siapa saya?
Saya seorang hambaNya.....

Siapa saya?
Saya seorang wanita....

Siapa saya?
Saya seorang anak....

Siapa saya?
Saya seorang adik....

Siapa saya?
Saya seorang kakak...

Siapa saya?
Saya seorang kawan....

Siapa saya?
Saya seorang teman....

Siapa saya?
Saya seorang kekasih....

Siapa saya?
Saya seorang ibu saudara....

Siapa saya?
Saya seorang penulis diari maya....

Semua di atas itu adalah secara kasar dan di permukaannya sahaja........terima kasih buat kalian yang tahu dan mengenali serta memahami diri saya... dan kamu yang sedang berkongsi cerita saya....

Biar siapa pun saya...biar seorang apa pun saya.....hanya saya dan Pencipta diri saya yang tahu setiap yang terlintas di hati dan akal fikiran....


1 ulasan:

PUTUT AGUS berkata...

nice blog... i hope we can be best friend!!! don't forget, visit me ok...if you have product i will promete for you...please link to my blog....
thanks

Catat Ulasan